بچه ها اصلا حالم خوب نیست 💔

دو، سه روزیه اومدم پیش خانواده بابام ( تو شمال) بعد دیشب مامانم زنگ زد گفت ما ( مامانم و فامیلاش ://) داریم میریم مرکز خرید KTN تو هم اگه خواستی بیا :///

منم حاضر شدم و به بابام گفتم منو ببر پیششون 💔

+ اینو اضافه کنم که بابام خیلی بد اخلاق و غرغرو عه ://////💔🔪

با کلی غرغر شنیدن گفت باشه بریم :////💔

بعد سوار ماشین شدم و..... زنگ زدم مامانم گفتم کجاست این مرکز خرید؟؟؟ 

اومد گفت یه ذره از ایران کتان جلو تره 💔://///(گفت ذررررره:/// ) 

بعد ماهم رسیدیم جای ایران کتان که ترافیک خیییییییییلی سنگین شد :///💔💔💔💔

بعد زنگ زدم گفتم شما رسیدین اونجا؟ 

گفت اره رسیدیم!!! 

بعد گفتم باشه فقط من و بابا گوشیمون شارژ نداره ممکنه خاموش بشه ://!!! بعد اینکه ترافیکم هم خیییییییییلی سنگینه://////

طولی نکشید که گوشیه هردومون خاموش شد:///💔🔪🔪🔪🔪🔪

بعد ما هرچی رفتیم مرکز خرید با اسم  KTN نمیدیدیم :/

زدیم کنار از یه بنده خدایی پرسیدیم این مرکز خرید کجاست؟ 

گفت 7 کیلومتر جلو تر :///💔

ما رفتیم و رسیدیم به 10 کیلومتر ://// حالا هرچی نگاه میکنم مرکز خرید نمیبینم ://💔💔💔

دوباره زدیم کنار پرسیدیم ://

یارو گفت 3 کیلومتر جلوتر :://////

حالا ترافیکم سنگیییییننننن://///💔💔💔💔🔪

بعد با از 5 کیلومتر هم رد کردیم ولی هنوز خبری از مرکز خرید نبود://💔💔💔💔💔

زدیم کنار و برای بار سوم پرسیدیم :///

یارو گفت رویان رو رد کنی 5 کیلومتر بعدشه:///💔

اقا ما تا الان نزدیک 300 کیلومتر اومده بودیم و اگه این راهو میرفتیم رسیده بودیم به چابهار :////💔💔💔💔

خلاصه بعد 3 ساعت رسیدیم به KTN 😐😑🔪🔪🔪💔💔💔💔

بعد منم با کلی ذوق و شوق کلی کادو برای مامانم گرفته بودم 😐💔

از ماشین پیاده شدم و دوییدم تا داخل KTN که مامانمو ببینم 😐💔

چون گوشی هامون خاموش بود از یه بنده خدایی گوشی گرفتم و زنگ زدم://💔

گفتم سلام مامان 🙃 ما بالاخره رسیدیم 🙃💔 

 

+ اینو اضافه کنم که بابام تو راه خیییییییییلی اذیت کرد 💔 در حدی که گریم گرفته بود💔

 

بعد مامانم اومد گفت : عه رسیدین؟ ما رفتیم!!!!!!!!!!!!!!! 🔪🔪💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

منم قاطی کردم بدجور 💔💔 گفتم ما اینهمه راه اومدیم که من تورو ببینم!! 🔪 

نمیتونستی به خاطر من وایستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🔪🔪🔪🔪

من اینهمه غرغر های بابامو تحمل کردم که بیام پیش توووووووو🔪🔪🔪🔪

نمیتونستی به خاطر من وایستی؟؟؟؟.. 🔪🔪🔪🔪

اومد گفت : حالا که رفتیم من چکار کنم؟ همینه که هست :///🔪🔪🔪💔💔💔💔💔

بعد تازه بابام باز شروع کرد😭😭😭😭💔💔💔💔💔

خلاصه اینکه خیییییییییلی روز بدی داشتم و هنوز هم حالم خوب نیست 😭😭😭😭💔💔💔💔💔