روز اول :

 

خب من تغریبا شبیه اینم *-*

زاویه فکش و بینیش و صورت لاغرش و سفیدی پوستش و  موهای چتریش و چشمای کشیدش جفت منه *-*

 

حالا فکت از خودم :) :

 

1- من وقتی میخندم نمیتونم جایی رو ببینم (●'◡'●)  > { مثل جیمین  :) }

 

2- میتونم خیییلی راحت کاری کنم که هرکسی که دوست دارم تابع حرف من بشه *-*

 

3- عاشق رمانم وقتی می خونم احساس میکنم وارد یه دنیای دیگه میشم @-@

 

4- وقتی عصبی میشم دستام میلرزن :///

 

5- قدرت یادگیری زبانم واقعا عجیبه *-* طوری که خیییلی سریع و راحت میتونم بصورت خوداموز هر زبانی رو در زمان کم یاد بگیرم :)

 

6- هرچی میخورم چاق نمیشم :| ولی اگه یکم فعالیت کنم به سرعت باور نکردنی لاغر میشم -_- 

 

7- زمانی که رفتم کلاس اواز استادم تو جلسه سوم گفت : خیلی عجیب پیشرفت میکنی ! این نشان دهنده یک استعداد نهفته در درون توعه ^-^( در اواز استعداد دارم )

 

8- وقتی میخندم باید حتما از یه جا بگیرم وگرنه حتی اگه رو صندلی باشم بازم می افتم :/ ( نسبت به جاذبه ضعیفم )

 

9- 3 ساله نوشابه و دلستر و از اینجور چیزا نخوردم *-* ( حتی یه قطره !!!)

 

10- پوستم برام از همه چیز مهم تره ! و هررر شب روتین پوستیمو اجرا میکنم &_&

 

11- تابحال به کسی نگفته بودم ولی احساس میکنم یکی رو پیش خورم دارم که ذهنی یاهاش حرف میزنم @-@

 

12- پیرسینگ گوش دارم :)

 

13- عااااشق صلیبم و بیشتر اکسسوری هام طرح صلیبه :)

 

14- همه فکر میکنن من مسیحی ام :///

 

15- عاشق نودلم #-# طوری که یه بار 5 بسته نودل تند کره ای رو با هم خوردم ولی بازم دلم میخواست :|

 

 

روز دوم : 

 

خب کی پاپ یونیورس یعنی کائنات یا کهکشان کی پاپ :) 💜

معنی دیگه ای نداره :) 💜

 

روز سوم : 

 

حیوون خونگی ندارم :) 💔

 

روز چهارم : 

 

خب راستش هرچی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید :) 

سو..... عادت بدی ندارم :) 

 

روز پنجم :

 

خب بعد از ماه رمضون هیچ جای خاصی نرفتم :|

اخرین جایی که رفتم کنسرت مسیح و ارش بود که از استیجشون عکس گرفتم :)

 

روز شیشم : 

اممممم... *-* 

خب سوپر قهرمان مورد علاقم..... *-* 

حالا که راجبش فکر میکنم.... « رِیدِن » ヾ(^-^)ノ

همون یارو برقیه تو مورتال کامبت که خدای زمین بود @-@ 

ولی راجب اینکه چرا دوسش دارم..... ¶-¶ 

خب خیلی باحاله :) ..... 

دلیل خاصی ندارم &_& 

 

روز هفتم :

 

این هفت نفر زندگی منو متحول کردن :)

اصلا از وقتی ارمی شدم اون ادم قبلی مرد و دوباره متولد شدم :)

 

روز هشتم : 

 

خب........ *-* 

برای این ماه جدید تنها اهداف کوتاه مدتم اینه که اهنگ رقص و اواز برای ادیشن رو خییییلی زیاد تمرین کنم @-@

 

روز نهم : 

خب تو این روز های اخیر هیچ چیز خاصی باعث افتخارم نشده :///

 

روز دهم : 

وقتی خوشحالم :)

وقتی ناراحتم :(

وقتی نگرانم:||

وقتی عصبی ام ://

 

روز یازدهم :

 

 

تنها دوستای صمیمی من بی تی اسن :)

 

روز دوازدهم :

 

از طریق سهند که یک وب داره و من مدام توش بودم و اخر خواستم دنبال کنم وبشو که گفت باید ثبت نام کنی و وبلاگ بزنی و............ که منم دیگه وب زدم :)

 

روز سیزدهم :

 

چرا اینجوری با من رفتار میکنی ؟

مگه من باهات چکار کردم ؟

 

روز چهاردهم :

 

ندارم :///

 

روز پونزدهم :

 

1_ All I Ask

2_ chandelier

3_banana😐😂💔

4_we are bulletproof 

5_bad boy 

6_happy birthday😂🚬

7_you

8_so am i

9_take you to hell

10_a thousand years

 

روز شونزدهم :

 

 

روز هیفدهم :

 

خب من می خوام به مدت یه روز جای جیمین زندگی کنم ببینم ارزومو زندگی کردن چه حالی داره :)

ولی اگه قبول شم و دبیو کنم دیگه هر روز میتونم اون حالو درک کنم ..........:)

 

روز هیجدهم :

 

تمام برنامه ها و ارزو ها و هدف های من توی تلاش خییییییییییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییلی زیاد برای ایدل شدن خلاصه میشه :)

 

روز نوزدهم :

 

اسم مستعار ندارم ولی از موقعی که دارم برای ایدل شدن تلاش میکنم همه کسایی که میشناسم منو ایدل اینده صدا میکنن :)

 

روز بیستم :

 

من خودمو در اینده با خواننده های بزرگ و خفن دنیا میبینم :)

 

روز بیست و یکم : 

 

من با دیدن میکروفن خیلی احساس خوبی پیدا میکنم و ارامش میگیرم :)