اوکی یادم نمیاد از کی نیومدم بیان ")...

من واقعا نغییر کردم ...

میدونین : امممممم درواقع عجیب شدم و خودمم نمیدونم چمه .....

شاید افسردگی داشته باشم که قطعا دارم @-@

خیلی چیزا تو زندگیم تغییر کرده که خب واقعا فک میکردم با تغییرشون خوشحال شم ولی نشدم .....

تغییراتی که تو زندگیم ایجاد شده : 

1- کلاس گیتار رفتم 

2- تیچر زبان شدم 

3- عاشق شدم و رل زدم 

4- خیلی از دوستامو از دست دادم ( من اینجوری ام که همیشه پیام میدم و حال دوستامو میپرسم ولی یهو چن وقت پیام نمیدم تا ببینم اونا ازم یادی میکنن یا نه که خب متوجه شدم که اگه من پیام ندم اونام به عنشونه :/)

5- افسردگی گرفتم و تقریبا هیچی خوشحالم نمیکنه 

6- هنوزم دارم برا ادیشن تلاش میکنم اما حس میکنم مث قبل انگیزه ندارم ")

7- احساس میکنم برا همه اضافه ام 

8- از خودم متنفر شدم 

9- نسبت به کیدراما و کره و کیپاپ دارم احساساتم رو از دست میدم 

 

 

دیگه نمیدونم چی بگم @-@

احساس میکنم بشدت نیاز دارم یکی باشه که بتونم همه چی رو بهش بگم و باهاش از همه چی حرف بزنم و اون بدون طرفداری از کسی فق حرفامو گوش کنه و بگه من هستم و شاید درکت نکنم چون تاحالا تو موقعیتت نبودم ولی همیشه کنارت میمونم و نیاز نیس بترسی از چیزی چون من هستم و نمیزارم برات اتفاقی بی افته :)

میخوام ساعت ها باهاش حرف بزنم و اونم فق گوش کنه :)

 

 

میدوینین من درواقع خیلی تحمل کردم اما میخوام زندگیمو تموم کنم :)

شاید یکم دیگه هم صبر کنم تا ببینم چی میشه اما اگه هیچ تغییری در زندگیم بوجود نیاد بای میدم :)