کسی که بخاطرش از خیییییییییلی چیزا گذشتم و هرکار که ازم خواست براش انجام دادم و کسی که تمام فکرم بودن کنارشه و دیدن لبخندش..... 

امروز با اون شخص صحبت کردم و گفتم میخوام فردا صبح بیام پیشت اولش گفت باشه خوبه بیا..... 

اما الان بهم زنگ زد و گفت برنامت چیه؟ 

گفتم میخوام فردا بیام پیشتون دیگه.... 

گفت ما فردا داریم میریم 💔

گفتم چی؟!!! کجا؟! 

گفت برمیگردیم مشهد 💔💔💔

گفتم یعنی اصلا برات مهم نیست که من می خواستم بیام؟..... 

اصلا برات مهم نیست؟..... 

یعنی نمیتونی بخاطر من فردا رو وایستی؟..... 

گفت نه دیگه چکار کنم؟! داریم میریم دیگه! همینه که هست! 

 

و من موندم و یک قلب شکسته :)........... 💔

و اون لحظه با تمام وجودم فهمیدم که بود و نبود من برای هیچکس ذره ای مهم نیست:)...... 💔

 

 

کاش یک نفر بود که شوق دیدنم رو داشت....... :) 💔

کاش یه نفر بود که من براش مهم باشم......... :) 💔

 

کاش یکی بود.......... :) 💔