امروز افسانه بی تی اس و ارمی 9 ساله شد 😍💜💜💜

باعث افتخارم هست که عضوی از خانواده بی تی اس و ارمی ام 💜✨

خیلی ازتون ممنونم که زندگیمو تغییر دادین 💜

من عاشق تک تک تون هستم ارمی 💜

و امروز دوباره قولی که چند سال پیش به بی تی اس دادم رو تکرار میکنم 💜

( من تا اخر عمرم ارمی می مونه 💜✨) 

 

اگه بی تی اس میلیون ها فن داشته باشه من یکی از اونام 💜

اگه بی تی اس صد ها فن داشته باشه من یکی از اونام 💜

اگه بی تی اس ده تا فن داشته باشه من یکی از اونا 💜

اگه بی تی اس یک فن داشته باشه اون منم 💜

اگه بی تی اس هیچ فنی نداشته باشه بدونین اون روز من مردم 💜

✧✧✨💜✨💜✨💜✨✧✧

✧╭┻┻┻┻┻┻┻┻┻┻╮✧

✧┃╱╲ 💜╱╲💜 ╱╲┃✧

╭┻━💜BTS⟭⟬💜━━━┻╮

┃╱╲╱╲ 💜╱╲💜 ╱╲ ┃

💜━━━━━━━━━━━━💜

✨💜Happy 9th Birthday💜✨ 

 

 

 

 

 

 

BTS (방탄소년단) 'Yet to Come' MV

01:43 ━━━━●───── 04:40

⇆ㅤ ㅤ◁ㅤ ❚❚ ㅤ▷ ㅤㅤ↻

               ılıılıılıılıılıılı

ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▮▮▮▮▮▮▮▮▮▮